čtyřkolka CFMOTO Gladiator X1000 EPS T3b-šedá
Kód: 96423Související produkty
Detailní popis produktu
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
Gladiator X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!
MODEL | |
---|---|
Typ | užitková |
Ročník | 2023 |
Verze | prodloužená |
MOTOR | |
Objem | 962,6 ccm |
Typ motoru | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Počet valců | dvouválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Zapalování | CDI |
Výkon | 85 koní |
Kroutící moment | 79 Nm/5500 ot./min |
Vrtání x zdvih | 91 mm x 74 mm |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zavěšení zadní | nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena |
Odpružení přední |
Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
Odpružení zadní | Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
BRZDY | |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu |
26 x 9 x 14 |
Zadní pneu |
26 x 11 x 14
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2310 mm |
Šířka | 1250 mm |
Výška | 1420 mm |
Světlá výška |
305 mm
|
Rozvor | 1480 mm |
Suchá hmotnost | 491 kg |
Palivová nádrž | 30 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | |
Barva | šedá, modrá, oranžová, camo listová |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | Euro 5 homologováno pro 2 osoby |
Registrační značka (SPZ) | bílé SPZ |
Řidičák | skubina B |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Homologace T3B |
---|---|
Záruka: | 5 let |
Hmotnost: | 400 kg |
CF-Moto Gladiator X1000 šedá
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.